30.11.14

Авторська програма по роботі з обдарованими дітьми





       Обдарована дитина — дитина, яка вирізняється яскравими, очевидними, інколи визначними досягненнями або має внутрішні задатки для таких досягнень у певному виді діяльності.
     На уроках світової літератури та російської мови учитель має можливість розвивати літературні, художні, артистичні, наукові, музичні, інтелектуальні здібності учнів.
   Мета програми – забезпечити виявлення обдарованих дітей, сприяти різнобічному розвитку їхніх здібностей на уроках світової літератури, російської мови та в позаурочний час.



Завдання
Термін
Примітка
1.
Виявляти обдарованих дітей.
Постійно.


2.
Практикувати індивідуальну  роботу з дітьми по підготовці до олімпіад.
Щороку,
вересень – грудень.

3.
Пропонувати індивідуальні домашні завдання.
Постійно.

4.
Запроваджувати групові форми роботи (завдання «журналістам», «біографам», «художникам», «режисерам», «акторам» та ін.)
Постійно.

5.
Сприяти запровадженню додаткової освіти із світової літератури (курси за вибором, факультативи, гуртки тощо)
Протягом навчального року.

6.
Пропагувати необхідність самоосвіти, допомагати розробляти програму самоосвіти.
На початку навчального року.

7.
Залучати учнів до участі в учнівських наукових товариствах, до написання наукових робіт.
1 чверть навчального року.

8.

Організовувати дослідницькі та пошукові експедиції, наукові експедиції, практикуми.
Під час практики.

9.



Відбирати учнів до участі в олімпіадах,турнірах, конкурсах, наукових змаганнях, конференціях.

Згідно графіка.






10.
 Пропонувати цікаві факти, випадки та наукові ідеї. 

Постійно.

11.
Пропонувати проекти на літературні теми.
По завершенні вивчення теми.

12.
Створювати проблемні ситуації, які вимагають альтернативи, прогнозування, уяви.
Під час аналізу художніх творів.

13.
Створювати в школі періоди творчої активності (вечори, конкурси).
Згідно графіка.

14.
Розвивати критичне сприйняття дійсності.
Постійно.

15.
Практикувати нестандартні уроки.
1 раз в семестр.

16.
Запроваджувати міжпредметні зв’язки.
По необхідності.

17.
Пропонувати створити ілюстрації до творів, захистити їх.
Після вивчення твору.

18.
Ознайомлювати з діяльністю художників, композиторів.
Під час вивчення оглядових тем.

19.
Пропонувати відобразити музичний твір, пов'язаний з літературою.
На уроках узагальнення.

20.
Практикувати написання творчих робіт різних жанрів (вірші, байки, есе, міфи та ін..)
На уроках розвитку мовлення.

21.
Пропонувати читання в особах, інсценування.
Під час вивчення твору.

22.
Запроваджувати рольові ігри на уроках
 ( « Я - художник», «Я  – учитель», «Я – письменник» та ін..)
По можливості.

23.
Залучати до створення слайд-презентацій, слайд-шоу на літературні теми.
Постійно.

24.
Практикувати кіно-уроки.
По можливості.

25.
Використовувати інтерактивні технології.
Постійно.



Комментариев нет: