14.10.15

Контрольна робота у 9 класі з теми "Вступ. Із літератури європейського бароко. Із літератури класицизму"



9 клас
Контрольна робота
Вступ. Із літератури європейського бароко. Педро Кальдерон. Із літератури класицизму. Мольєр
І варіант

І – ІІ рівні
1. Поєднанням  релігійних і світських мотивів, образів, складної алегоричності, прагненням  вразити читача пишним, барвистим стилем, риторичним оздобленням твору характеризується:
А) класицизм; б) бароко; в) романтизм.

 2. Слово «бароко» походить від італ. вarocco, що в перекладі означає:
А) примхливий, химерний; б) величний; в) прекрасний.

3. Зазначте, де відбувається дія драми «Життя – це сон»:
А) у Московії; б) у Полонії; в) у Німеччині.

4. Зазначте, навіщо Басиліо помістив Сехисмундо у вежу:
А) щоб уникнути страшного пророцтва;
б) щоб позбутися сина; в) щоб передати престол іншому.

5. Укажіть, як Сехисмундо перенесли до палацу:
А) зав’язавши очі; б) давши снодійне; в) відкривши таємницю.

6. В якій країні вперше з’явився класицизм:
А) Франція; б) Іспанія; в) Італія.

7. Філософським підґрунтям класицизму була філософія:
А) позитивізму; б) гедонізму; в) раціоналізму.

8. Пан Журден хотів стати:
А) буржуа; б) лицарем;  в) шляхтичем.

9. Ідея про турецьких гостей належить:
А) Ковєлю; б) Клеонту; в) Ніколь.

10. Кому з героїв належить фраза: «Мені просто сором дивитися на все, що ти виробляєш»:
А) пані Журден; б) Люсіль; в) Ніколь.

ІІІ рівень
1. Визначте художні особливості барокової поетики у драмі П.Кальдерона «Життя – це сон».
2. Визначте проблематику комедії «Міщанин-шляхтич». Висловіть своє ставлення до актуальності проблем, порушених у творі.
ІV рівень
Напишіть міні-твір на одну з тем:
1. Чи зміг  би пан Журден  знайти своє місце   у столітті двадцять першому?
2. Перемогти в собі звіра – це особиста проблема Сехисмундо чи вічна проблема кожної людини?


9 клас
Контрольна робота
Вступ. Із літератури європейського бароко. Педро Кальдерон. Із літератури класицизму. Мольєр
ІІ варіант

І – ІІ рівні
1. Високою громадянською тематикою, суворим дотриманням певних творчих норм і правил, відображенням життя в ідеальних образах, а також зверненням  до античної спадщини як до норми характеризується:
А) класицизм; б) бароко; в) романтизм.

2. Слово «бароко» походить від португальського виразу perrola barocco, що означає:
А) перлина неправильної форми; б) чорна  перлина; в) перлина моря.

3. Укажіть, яким чином король Басиліо дізнався про майбутню долю сина:
А) із провісництва зірок; б) від віщуна; в) у побаченому сні.

4. Наказав ув’язнити Сехисмундо:
А) герцог Астольфо; б) король Басиліо; в) тюремник Клотальдо.

5. Позначте ім’я слуги Сехисмундо:
А) Карло; б) Клавдіо; в) Клотальдо.

6. У якій країні класицизм досяг найбільшого розквіту:
А) Німеччина; б) Франція; в) Росія.

7. Класицизм вимагав дотримання в п’єсі  єдності:
 а) місця, дії, конфлікту; б) місця, дії, часу; в) місця, дії, проблематики.

8. Позитивним героєм комедії «Міщанин-шляхтич» є:
А) Ковєль; б) Клеонт; в) пан Журден.

9. Пан Журден щедро обдаровує майстрів, бо вони:
а) кажуть йому лестощі; б) просять в нього гроші; в) заслуговують на винагороду.

10. Остання фраза комедії: «От йолоп так йолоп» належить:
А) пані Журден; б) Ніколь; в) Ковєлю.

ІІІ рівень
1. Визначте риси класицизму у комедії Мольєра «Міщанин-шляхтич».
2. Визначте проблематику драми «Життя – це сон». Висловіть своє ставлення до актуальності проблем, порушених у творі.

ІV рівень
Напишіть міні-твір на одну з тем:
1. Чи зміг  би пан Журден  знайти своє місце   у столітті двадцять першому?
2. Перемогти в собі звіра – це особиста проблема Сехисмундо чи вічна проблема кожної людини?


Комментариев нет: