7.3.16

Контрольна робота у 6 класі з теми "Людські стосунки"



6 клас
Контрольна робота
Людські стосунки
І варіант
І – ІІ рівні
1.Події в оповіданні А. Чехова «Товстий і тонкий»відбуваються:
А) у канцелярії;
Б) на вокзалі;
В) на вулиці.
2. Назвіть чин товстого:
А) таємний радник;
Б) титулярний радник;
В) столоначальник.
3. Назвіть форму художньої оповіді в оповіданні А. Чехова «Хамелеон»:
А) авторська розповідь;
Б) діалоги героїв;
В) розповідь від імені вигаданого оповідача.
4. Назвіть художню деталь, яка свідчить про зміну позиції поліцейського наглядача щодо «справи»:
А) решето з аґрусом;
Б) нова шинель;
В) закреслення в протоколі.
5. В оповіданні Джека Лондона «Жага до життя» розповідається про події часів американської:
А) «золотої лихоманки»;
Б) «голодної лихоманки»;
В) «золотої доби».
6.Головний герой оповідання Джека Лондона «Жага до життя»:
А) Білл;
Б) Джек;
В) не має імені.
7. Безіменного героя оповідання Джека Лондона «Жага до життя» підібрав:
А) військовий корабель;
Б) китобійне судно;
В) рибальська шхуна.
8. Прізвище старого дядька, який опікувався хлопчиком (В.Короленко «Сліпий музикант»):
а) Тищенко;
б) Яценко;
в) Луценко.
9. Влітку хлопчик з дядьком Максимом покинули маєток і поїхали (В.Короленко «Сліпий музикант»):
а) на навчання в Київ;
б) дядько віддав його ходити зі сліпим бандуристом;
в) на навчання в Петербург.
10. «Він прозрів, так, це правда – він прозрів», – думав
герой оповідання В.Короленка «Сліпий музикант»:
а) батько;
б) дядько Максим;
в) мати.

ІІІ рівень
1. Розкажіть про зв'язок життя і творчості В. Короленка з Україною.
2. Які ідеї приховано в підтексті оповідань А. Чехова?


ІV рівень
Від імені Білла розкажіть про його поневіряння ( Джек Лондон «Жага до життя»).









6 клас
Контрольна робота
Людські стосунки
ІІ варіант
І – ІІ рівні
1.Події в оповіданні А. Чехова «Хамелеон» відбуваються:
А) у поліцейському відділку;
Б) на залізничному вокзалі;
В) на базарній площі.
2. Визначте головну ідею оповідання «Хамелеон»:
А) осуд нерозважливої поведінки;
Б) критика поліцейської системи;
В) засудження пристосуванства.
3. Назвіть форму художньої оповіді в оповіданні А. Чехова «Товстий і тонкий»:
А) авторська розповідь;
Б) діалоги героїв;
В) розповідь від імені вигаданого оповідача.
4. З’ясуйте, яку роль відіграє художня деталь – запахи, у характеристиці кожного з чиновників:
А) дає уявлення про їхні матеріальні статки;
Б) дає уявлення про їхню акуратність;
В) свідчить про їх особисті уподобання.
5. Дія оповідання Джека Лондона «Жага до життя» відбувається:
А) влітку;
Б) весною;
В) восени.
6. Головний герой оповідання Джека Лондона «Жага до життя» на привалах ретельно рахує:
А) золото;
Б) набої;
В) сірники.
7.  Безіменний  герой оповідання Джека Лондона «Жага до життя» до своїх рятівників ставився:
А) з вдячністю;
Б) з підозрою;
В) байдуже.
8. Настрій хлопчика змінився після зустрічі в монастирі зі сліпим (В.Короленко «Сліпий музикант»):
а) дзвонарем;
б) монахом;
в) дяком.
9. Проблема повісті «Сліпий музикант»:
а) людина і суспільство;
б) боротьба за власне щастя;
в) проблема вибору.
10. Герой повісті «Сліпий музикант» знайшов своє щастя в:
а) сім’ї;
б) музиці;
в) самотності.

ІІІ рівень
1. Розкажіть про зв'язок життя і творчості А. Чехова з Україною.
2. Які почуття і роздуми викликала у вас повість
В. Короленка «Сліпий музикант»?

ІV рівень
Від імені безіменного героя розкажіть про його поневіряння ( Джек Лондон «Жага до життя»).












Комментариев нет: